Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 5 elakt?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-18 21:51

Gaah,

Nya iTunes 5 (senaste releasen) verkar av någon anledning starta automatiskt och sno minne och processortid. Spelar ingen roll om man stänger av programmet, det startar om.

Vad händer, någon som har samma problem ? 10.4.2 och en Mini.

jag har också märkt samma beteende. det verkar bara göra så om man har ipoden inkopplad men ej utmatad. riktigt störigt är det dock. mina undersökningar fortsätter...

• Oregistrerad
  • 2005-09-19 09:37
Ursprungligen av aquilas20:

jag har också märkt samma beteende. det verkar bara göra så om man har ipoden inkopplad men ej utmatad. riktigt störigt är det dock. mina undersökningar fortsätter...

Jag har ingen ipod, iaf. vad jag vet (Kanske ligger en bakom min monitor - Nä, det gjorde det inte).
Blåtand har jag dock, och telefon (Fast ingen motor-ola).

Mycket irriterande iaf

Kolla om den ligger i Systeminställningar/Konton/Startobjekt/
iTunes starta Automatiskt när du kopplar i iPodden. Även om du starta om och har iPodden ikopplad.
Tror det går att ändra i iPod inställningarna är inte säker... har inte iPodden med mig just nu.

• Oregistrerad
  • 2005-09-19 17:10
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Kolla om den ligger i Systeminställningar/Konton/Startobjekt/
iTunes starta Automatiskt när du kopplar i iPodden. Även om du starta om och har iPodden ikopplad.
Tror det går att ändra i iPod inställningarna är inte säker... har inte iPodden med mig just nu.

Kanske hjälper aquilas20, men jag har INGEN ipod

1
Bevaka tråden