- anarkovidar
- Medlem ●
- Stockholm
Har gjort en omröstning av några av dom spelen som nämdes i tråden. Max 15 alternativ är tillåten i en omröstning så jag tog dom jag kände för hehe, gamla tråden om bästa spelen:
http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=82650
Välj det bästa spelet!
Jag har också slagit ihop alla spel som har givits ut flera gånger men i nya vertioner. Exempel: spelet 1, spelet 2 och spelet 3 blir spelet. hehe.
WoW är ett fett spel. Tycker nog att det borde klassas som mer beroendeframkallande än myst.
Hög inlärningströskel och kräver mycket engagemang. Var beredd på att du måste spela ett par ggr i veckan för att komma någonvart. Mycket spel för pengarna även om det kostar per månad. Vilket nytt spel håller i ett halvår utan att man klarat det?
Avstår från att rösta - SNOOD är ju inte med!
Håller med.
Jag röstade fel, jag läste inte det som stod i texten, jag ville rösta på Diablo II!! jaja!
SimCity fick min röst för att SC 1 är mycket bättre än Diablo, och Warcraft (ettorna)
jaja, får väl spela vidare!
mvh
Oooooooooooo Ingemar's Skiing Game var det första spelen jag spelade på mac. min mors Classic II var det som fylldes med Ingemar's Skiing Game, sim city 1.0 och det underbara spelet stuntchopper.
Fast Civ är nog det som jag spelat mest och tycker bäst om av dom 15... eller fan det är nog Ingemar's Skiing Game.
Oooooooooooo Ingemar's Skiing Game var det första spelen jag spelade på mac. min mors Classic II var det som fylldes med Ingemar's Skiing Game, sim city 1.0 och det underbara spelet stuntchopper.
Fast Civ är nog det som jag spelat mest och tycker bäst om av dom 15... eller fan det är nog Ingemar's Skiing Game.
Man tackar!
Man tackar!
Nej tack ska du ha...
Det är civilization 1 som gäller för mig. Så min röst föll på civilization.
Civ-serien är helt klart det spel, alla kategorier som slukat flest nätter för mig. Det fantastiska är att man tror att det inte kan bli bättre men för varje ny version har det överträffat sig självt. Jag kommer att spela civ på miin dödsbädd!!!
Jag har försökt att få Civ 3 att fungera under Mac OS X 10.4. Ska tydligen funka men hur jag än gör så går det ej att spela på min dator. Helt omöjligt. När jag var sjuk senast så gick jag så långt att jag installerade om allt och körde in Civ först av allt. Funkade inte...
Nu vågar jag inte ens eftersom jag har ganska mycket jobb att göra. Har helt enkelt inte den disciplinen...
Jag har försökt att få Civ 3 att fungera under Mac OS X 10.4. Ska tydligen funka men hur jag än gör så går det ej att spela på min dator. Helt omöjligt. När jag var sjuk senast så gick jag så långt att jag installerade om allt och körde in Civ först av allt. Funkade inte...
Nu vågar jag inte ens eftersom jag har ganska mycket jobb att göra. Har helt enkelt inte den disciplinen...
Uppdaterar du till 1.21?
Ah diablo
Diablo serien är väl de spelen jag lirat mest i mitt liv
Att det överhuvudtaget går att göra en omröstning av det här slaget med titlar från alla genrer och utan att ens begränsa den till ett specifikt år tycker jag är rätt talande om spelutbudet till Mac:en. Ska länka till den här diskussionen nästa gång nån påstår att det finns gott om spel till Mac.