Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Handelsbanken inloggningsstrul

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-27 01:15

Just blivit handelsbanken-helkund och kör Netscape 7.1. Fått en kod och reggat mig på handelsbanken.se

När jag väljer logga in: privat, får jag felmeddelandet:

"w04.handelsbanken.se has received an incorrect ot unexpected message. error code: -12227."

I "Administration utility" står det:
att det är ett certifikat installerat, men "Detta filcertifikat känns inte igen av kryptomodulen, starta om programmet"

testat starta om Netscape men inte fått det o funka.
Vet att denna fråga varit uppe tidigare under 2002-2004 i forumet, men jag har då inte lyckats få det att funka.

Nån som har haft liknande problem och har en konkret lösning?
Tack på förhand.

/Henric

Inte svar på din fråga, men du kan ju kolla med ditt bankkontor om du kan bli pilotkund på nya tjänsten. Den fungerar kanon med vilken webläsare som helst och utan extra program.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-27 09:51
Ursprungligen av brokewind:

Inte svar på din fråga, men du kan ju kolla med ditt bankkontor om du kan bli pilotkund på nya tjänsten. Den fungerar kanon med vilken webläsare som helst och utan extra program.

Tjänsten skall lanseras i mitten på oktober, i mitt fall är det mest till att hålla ut...

  • Medlem
  • 2005-09-27 09:24

Känner igen detta! Vill minnas att jag fick göra om proceduren och installera om administrationsprogrammet. Bara du har p12-filen kvar så ska det gå.

/PO

1
Bevaka tråden