- Olle@mac
- Medlem ●
- Borås
Alla här, inklusive jag själv är galna. Vi behöver psykiskt, professionellt, stöd
Icke då! Det är nog bara hälsosamt att ha kvar den där känslan av spänd förväntan, som man som barn hade på julafton.
Vad har ni för erfarenheter av Think Secret brukar dom ha rätt eller... när jag har kollat på sistone har det stämt. sedan jag köpte mac, dvs detta året
Dom stämmer 9/10 gånger.
Såg precis att applestore är nere. Det börjar dra ihop sig.
Och hur kände du dig när du kom på det? *lyssnar tankfullt*
Jag insåg det efter att jag direkt efter mitt möte här kom tillbaka till datorn o logga in på 99mac och blev sur över att Thinksecret verkar vara nere.
Att vi har en masspsykos insåg jag när 211 andra var inloggade på samma sida och antagligen gör precis samma sak som jag - väntar
22 minuter…
Personligen tror jag inte att det är någon ny iPod eller någon ny mac så är huvudnummret. Tror på en helt ny produkt.
Jag tycker ipoden ska förbli en pod... Sen får det gärna komma en häftiga docka för video osv.
Personligen hoppas jag på nya maskiner men det tror jag väldigt lite på ikväll (kanske att man snyger ut dem ikväll eller att de kommer nästa vecka eller iom Apple Expo London i slutet av oktober).
Time will tell... om c:a 60-90 minuter vet vi allt vad som släpps idag i varje fall.
Vad gör vi åt detta och hur får vi information - saxat hos Macobserver:
San Francisco - Live Coverage of Apple Special Event
1:00PM EDT, October 12th, 2005
[12:49 PM] As it turns out, no live updating will be permitted during the event. We will have a wrap-up to post as soon as the event is over. Stay tuned, and we'll keep you posted here as to when that will be.
enligt dem får de inte ha live updating
"[12:49 PM] As it turns out, no live updating will be permitted during the event. We will have a wrap-up to post as soon as the event is over. Stay tuned, and we'll keep you posted here as to when that will be."