Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTMS-problem: Your account information has changed

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag försöker köpa en låt på iTunes Music Store så talar den om för mig att "Your account
information has changed" och att jag måste mata in mitt Apple ID och lösenord för att sedan
godkänna mina inställningar för att kunna handla.

Under mina "Billing info" så har jag längst upp en röd text som lyder:

"Your account information has changed. Please review your billing information and approve it
for use in the iTunes Music Store. If you cancel you will nog be able to buy music until you have
approved you biling information."

Jag fyller i mina uppgifter och trycker "Done", ingenting händer, jag ramlar tillbaka till den låt
jag försökte köpa och samma sak upprepar sig om och om igen när jag försöker handla.

Vad är det som är fel, någon hjälp!!!

Har du ett mellanrum i ditt postnummer?

Fel format på ditt postnummer kanske?

Läs i den här tråden:
http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=84331

Det tipset kanske funkar för dig också...

  • Medlem
  • Ekerö
  • 2005-10-13 12:47

Samma sak hände för mig. tror det berodde på att mitt 60 dagars .mac konto gått ut. Reggade ett nytt konto som jag kör på nu.

Tack ska ni ha, nu funkar det! Vad jag har spottat och fräst kring detta, hehe! Tack!!!!

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-10-13 15:23

Haha! Jag fattade inte topic riktigt; "Vaddå?! Kan man spela spel på iTMS?"

hehe, måste ju trott att jag var helt ute och cykla med andra ord, hehe!

  • Medlem
  • 2005-10-13 18:06

Ändrar rubriken (från typ "iTunes music store har fått sig ett spel") så att den blir sökbar.

Mod

1
Bevaka tråden