Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Daniel presenterar sig

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-05 09:39

Jaha, nu är det väl dax för mig att presentera mig, efter lång väntan på aktiverat konto... Jag har för närvarande ingen mac, har heller aldrig haft en... Men jag vändar ivrigt på den dagen då jag kan kalla mig switcher...

Jag är snart klar Teknoligie Magister i Datavetenskap med inriktning mot Informationssäkerhet. Näg jag är klar till jul hade jag tänkt mig att börja jobba som programmerare eller med något inom säkerhetsbranchen...

Senast redigerat 2005-11-05 20:05
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-11-05 10:26

Välkommen hit! Hoppas att du kommer trivas. Du får väl läsa här i väntan på din egen Mac.

• Oregistrerad
  • 2005-11-05 11:09
Ursprungligen av daniel.evertsson:

Jaha, nu är det väl dax för mig att presentera mig, efter lång väntan på aktiverat konto... Jag har för närvarande ingen mac, har heller aldrig haft en... Men jag vändar ivrigt på den dagen då jag kan kalla mig switcher...

Jag är snart klar Teknoligie Magister i Datavetenskap med inriktning mot Informations Säkerhet. Näg jag är klar till jul hade jag tänkt mig att börja jobba som programmerare eller med något inom säkerhetsbranchen...

Välkommen hit! Lycka till med magisterexamen.

/Jonas

1
Bevaka tråden