Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Den kommer med budbil, du kan ringa till TNT och pejla in när de kommer. De kan t.ex. komma till din arbetsplats istället för hem på dagtid. När den kommit till Sverige är det bara en tidsfråga innan det står "Out for Delivery" och de kör ut till leveransadressen.
Min iMac skeppades den 4:e november, men när jag trackar den på TNT's hemsida så är den fortf. kvar i Shanghai (?!) jag fattar inte... är det TNT som är dåliga på att uppdatera eller sitter den fast på nåt sätt?
08 nov 2005 17:33 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
08 nov 2005 17:01 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
04 nov 2005 00:10 Shanghai Shipped From Originating Depot
03 nov 2005 09:25 Shanghai Consignment Received At Transit Point
Datum Tid Ställe Status
09 nov 2005 19:15 Helsingborg Hub Consignment Received At Transit Point
Datum Tid Ställe Status
09 nov 2005 19:15 Helsingborg Hub Consignment Received At Transit Point
I morgon!!! *hoppas*
Imorgon, imorgon, imorgon.
Ska ta ledigt imorgon och meditera inför...
Ledsen, hann inte kolla tråden, men den är nu i Helsingborg också.
Jag vaknade nyss med ett ryck, jag hade drömt att på något sätt hade iMacen blivit utbytt emot en gammal amiga/atari/valfri-80tals-dator.. I packetet låg ett brev.. obehagligt.. Man drömmer så konstigt.. Nu är ja lugn igen när ja vet att datorn är i Örebro och att allt bara var en mardröm.
Jag vaknade nyss med ett ryck, jag hade drömt att på något sätt hade iMacen blivit utbytt emot en gammal amiga/atari/valfri-80tals-dator.. I packetet låg ett brev.. obehagligt.. Man drömmer så konstigt.. Nu är ja lugn igen när ja vet att datorn är i Örebro och att allt bara var en mardröm.
Jag har inte vant mig vid ljudet från min än. Har jag inte musik på stör jag mig lite. Å andra sidan har jag bytt från en knäpptyst iBook (fläkten går bara igång vid hög belastning). Men den hörs ju inte lika mycket som Globe som du också konstaterat. Är väl en vanesak, hoppas jag