Hallå! Jag har en G4 350 Mhz -AGP, och har beställt en 1,6 Mhz uppgradering av Daystar i USA. Beställde samtidigt 1 Ghz interminne.
Är det någon som har erfarenhet av dessa produkter? Jag pysslar mest med Hårddiskinspelning, och efter att ha vart på väg att skicka de PC jag haft, ett otal gånger genom fönstret verkar det helt enkelt vara MAC som gäller!
Tänkte även införskaffa ett Acard 4*133, för att kunna utnytja stora diskar. Måste man då köra med S:a fabrikat och storlek? Jag har 2 st. Maxtor, en 200 och en 250G. Kommer jag att kunna nytja dessa "som vanligt" med detta kort? Vad jag förstår så hjälper väl inte preocessorhastigheten att stödja större diskar än 100G som det är nu?
Funderar på en annan sak, den väsnas en del.... inte så farligt, men det är nog slut med lagringen i fläkten till grafikkortet, förty den tjuter högfrekvent. Måntro finns det tystare grafikkort? Allrahelst ett fläktlöst? Någon som har erfarenheter av ljudnedsättande åtgärder
Kanske man ska stoppa en badrumsfläkt i ett kylskåp och dra en grov slang till luftintaget.. Hehe...
Hörde ryktas om en lirare som körde externa diskar och helt sonika sänkte ner resten av burken i en behållare med Transformatorolja... väl drastiskt kan tyckas...
Väldans tacksam för svar, av en nyfrälst MACanvändare.