Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ett för mig. Men jag älskar möjligheten. Bra vid felsökning och tillfälliga användare. Tror användningen skiljer sig rejält från plats till plats. Kan tänka mig att folk som använder Mac OS X innom utbildning använder det bra mycket mer än mediabranschen. Som sagt, använder det inte men skulle aldrig vilkja att de tar bort funktionen.
På kontoret är vi två användare och utnyttjar snabbt användarbyte därför tre konton, Admin & två anv. Hemma på den stationära fyra konton, mitt och tre begränsade konton till mina döttrar. Tycker att det fungerar utmärkt...
Har till hela familjen, och mitt X som uppdaterar sin iPod här, även om det är min, och bara min, Mac. ;-D
Ifall de skulle behöva anväda min av någon anledning.
Sedan är det som acke säger bra att ha åtminstone ett extra konto vid felsökning.
3 konton: ett enbart är för delning på nätverket, ett väldigt sällan använt för en kompis, och mitt eget. Ibland har jag även kört 4, för att ha ett testkonto där jag kan installera vad som helst utan att oroa mig för problem.