Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hur har ni era Imac´s uppställda där hemma?
Letar efter ett bord som kan passa bra till 20" några tips? Vill inte ha något med hurtsar mm. Ska vara cleant precis som Imacen!
Jag tog en ikea variant av ett runt matbord där jag kunde fälla ned halva så att jag har en halcirkel. fungerar fint. och det var ett riktigt budgetalternativ.
iGo var riktigt läckert. Datorn ska ska stå i Turning Torso så designen passar in ypperligt.
Någon som vet annars om Imacen går att fästas på väggen? (väggfäste)
Den nya iMacen med isight kan man inte använda med väggfäste, men till de äldre modellerna kan man köpa en adapter som gör att man kan använda VESA-kompatibla väggfästen.
Den nya iMacen med isight kan man inte använda med väggfäste, men till de äldre modellerna kan man köpa en adapter som gör att man kan använda VESA-kompatibla väggfästen.
iGo verkar vara riktigt opraktiskt och oergonomiskt. Ingen plats att lägga papper och dylikt på och ingenting att stödja sina trötta handleder på. Nä, jag behåller nog mitt nuvarande bord, ett matbord från 60-talet. Snygg, ren design och gott om utrymme för både det ena och det andra.
Själv sågade jag ut en ekskiva så att den passade i ett hörn. Det är inget 45°-igt hörn så man känner sig inte som om man är intryckt i ett hörn om man säger så..