Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har länge trott att Apple skulle släppa svarta datorer... Nu har Sony redan något som ser ut som en svart iBook, så det skulle inte bli något direkt nytt. Jag hoppas på något helt nytt. En färg vi inte ens kunnat föreställa oss tidigare!
Jag har länge trott att Apple skulle släppa svarta datorer... Nu har Sony redan något som ser ut som en svart iBook, så det skulle inte bli något direkt nytt. Jag hoppas på något helt nytt. En färg vi inte ens kunnat föreställa oss tidigare!
En gång när jag trippade på LSD såg jag några färger jag aldrig sett förr. En av dem skulle varit coolt. Var det så du menade?
ipod har ju kommit i svart på senaste tiden och det har ju inte kommit någon ny ibook, så varför skulle inye ibook också komma i båda, precis som ipod?
Apple har ju för längesen lagt någon patent på någon variant där olika ljusprojiceras ut mot en yta vilket skulle kunna ge olika färger och former på tex en ibook - och då kan man säkert få något program i datorn att simulera en LSD tripp.