Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dela skärm mellan WinXP och OS9

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns trådar ang. detta men inget svar som hjälper mej. Mitt problem är att jag får ingen bild från Macen på min platta Sharp skärm när jag kopplat ihop den med en Bliss skärmväxlare. Pc'n funkar dock som vanligt. Har laddat ner vad jag tror är drivrutiner från Sharp men fortfarande får jag bara upp Studio Displayen under inställningar. Kan någon hjälpa meig på traven när det gäller detta.

Johnny

Hur är det hela ihopkopplat? Det låter som att du har två skärmar till macen, stämmer det?

Vad jag vet så klarar studio display bara dvi-ingång, är skärmväxlaren dvi? Är studiodisplayen ens inkopplad på skärmväxlaren?

Mac skärmen är inte inkopplad utan jag har kopplat båda burkarna till en Sharp LCD-skärm genom att använda en Bliss skärmswitch från InWarehouse AB. Enl. instruktionen skall den funka tillsammans med Mac och VGA koppling. Troligtvis behöver man en drivis från Sharp men det enda jag hittar är följande (skärmdump) men det säger mig ingenting. Var lägger man den osv.......

Johnny

Hold your horses.............. av någon outgrundlig anledning så funkade allt på morgonen......hmmmm
måste nog vara nåt elektroniskt

Johnny

1
Bevaka tråden