Ibland hatar jag Apple och i synnerhet deras support, speciellt när det ger felaktig information. Jag gick ner på stan för att lämna in Powerbooken på Gothia, vilka enligt Apple är en sk. autoriserad service provider, men när jag kommer fram så visar det sig att de inte alls är en sådan och har inte varit det på flera månader, han sa också att Apple mycket väl var medvetna om det.
Jag känner mig dum åker tillbaks till min lägenhet och ringer upp Apple igen. När jag kommer fram till kundtjänst kör jag en felbeskrivning av datorn igen och frågar hur jag ska göra varav han säger..."I Linköping kan du lämna in den hos Gothia, de är en autoriserad service provider..." Nej, de är de inte, eftersom jag precis varit där och blivit nekad service...
GAH GAH GAH. Så här dåligt får det inte vara!
Nu säger dem på Apple att jag måste ta mig till Norrköping om jag vill få den fixad. Men liksom, ORKA, jag hinner inte och jag vill verkligen ha datorn fixad innan jul.
Finns det ingen som vet OM och i så fall HUR man skulle kunne fixa det här med locket och magnetgrejen själv, jag är väl "ganska" händig om det nu hjälper