Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snyggt, men rörigt.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker den nya stilen är bra, kan ibland vara lite trög att ladda. Dock tycker jag att forumet är på gränsen till svår överskådligt.

Det är helt enkelt för många katergorier och underkategorier. Under nyhetsforum, behöver man verkligen Nyheter, Nyhetstips OCH Nyhetsrubriker?

Samma sak med Operativsytem, borde inte dom gå under Apple Programvara? Och varför finns det en kategori som heter I Praktiken -->Videoproduktion när det också finns Apple Programvara-->Final Cut? Vad skall man diskutera var?

Nej, tänk om och försök få lite färre kategorier, som det är nu verkar man bara posta i fel kategori. Dessutom blir det väldigt svårt att få en överblick över forumet.

Keep up the good work.

Angående antalet underforum så är det hela tiden en dragkamp, ena dagen en tråd om att lägga till fler forum, andra dagen en tråd om att förenkla och ta bort... Men många upplever antalet underforum som lite väl uppdelat tror jag.

Ursprungligen av ghost9999:

Det är helt enkelt för många katergorier och underkategorier. Under nyhetsforum, behöver man verkligen Nyheter, Nyhetstips OCH Nyhetsrubriker?

Nyhetsrubriken är lite speciell eftersom den automatimporterar inläggen från nyhetssajter (och ärligt talat tror jag inte det är en kotte som läser det forumet). Nyheter användes mera förut, när det fanns mera koppling mellan nyheterna på förstasidan och forumet. Nyhetstips används för alla som vill tipsa om nyheter medan Nyheter är begränsat så att endast de som är nyhetsredaktörer (på den tiden vi hade flera ) och admins m. fl. kan skriva där.

1
Bevaka tråden