Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport Extreme helt med 10.4.4

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen efter nära 7 månaders väntan så fungerar nu äntligen mitt trådlösa Airport Extreme mellan Powerbooken 12" och iMacen 20" efter att ha uppdaterat till 10.4.4 - hoppas att det inte är en engångs företeelse.

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-01-11 02:03

Grattis!

För min del är jag också väldigt nöjd. Spotlight söker nu i hela innehållet på mailen, inifrån Mail.app. Tidigare har det bara gått via spotlight-menyn vid klockan, av någon skum anledning.

Vidare tycker jag att det är ruggigt mycket snabbare med exposé, när man har många fönster uppe. Faktiskt känns 10.4.4 märkbart snabbare på det mesta. Denna uppdatering är verkligen en hit!

Roligt att höra. Här var det tvärt om. Min iBook G4 klarar inte av att ladda drivrutinen. Blir till att testa en reparation av filrättigheter.

Har du "skapat nätverk" och kryssat för Airport i "Fildelning / Internet", se bilderna:

BILD 1:

BILD 2:

Så ser det ut i min iMac och då ser min Powerbook det nätverk som skapades på iMacen, men när jag vill streama till min Airport Express inne vid förstärkaren så får jag inte ha Airport förkryssat, iTunes har inte då det valet att kunna se att det även finns ett Airport Express.

1
Bevaka tråden