Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Inkjet - vilken ska jag välja?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft en HP 920c i ca tre år som jag har varit ganska nöjd med. Den är smärtsamt långsam men gör riktigt fina utskrifter om den får hålla på ett tag. Inte minst om man använder blankt "fotopapper". Men nu börjar det skorra och knaka om den.

Vill gärna ha råd om ny skrivare. Vore trevligt med smarta funktioner som att enkelt kunna skriva ut etiketter till CD-skivor etc.

Jag har en Epson R300, A4-skrivare med 6 separata färgpatroner som ger mycket bra fotoutskrifter. En finess är också att skriva ut direkt på CD/DVD om man har såna med skrivbart skikt. Jag har den kopplad till PC:n hemma, så har ingen koll på hur den uppför sig med Mac. Inkclub.se säljer lillebror R200 för 1:- om du köper ett set med bläck till den. Den klarar också att skriva direkt på CD.

Om det är enkelt att skriva etiketter är ju svårt att svara på. Jag har gjort egna mallar i Indesign som passar just mina etikettpapper, för mig var det i alla fall enkelt :).

Jämfört med de flesta HP så har Epsonskrivarna dessvärre ganska sunkig pappersmatning, man ställer en bunt i bakkant där de gärna vippar fram över skrivaren på grund för dålig lutning på facket.

Senast redigerat 2006-01-19 10:15
1
Bevaka tråden