Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BRA SKRIVARE TILL OSX

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-03 15:07

Hej å hå!
Jag tänkte bara höra om någon kan tipsa mej om en hyfsat billig skrivare som funkar under OSX, Jag har CANON BJC-2100 redan, men färgerna stämmer inte alls när man skriver ut plus att färgerna flyter ut... Jag har även en EPSON 5000 som jag skriver ut bilder med, men den är lite jobbigt att hålla på att starta upp när man bara ska printa ut text, Det jag söker en prisvärd skrivare som inte jävlas i OSX!!
MVH
Fred

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 15:47

Varför funkar inte Canonskrivaren under OS X?

Hej
Är det någon som har stött på problemet att jag inte kan få Canons skrivare BJC-2100 att fungera på min iMac med OS X (s 10.2.8) installerat.
Installationen verkar gå bra, men när jag ska skriva ut, efter omstarten får jag börja med att lägga till skrivare (den finns där att välja). När jag sedan klickar på OK kommer besked att skrivaren inte är installerad.
Har försökt flera gånger. Installationsfilen ska vara den riktiga - har kollat med Canons support. Det står också i informationsfilen att drivrutinen ska funka fr. o. m. OS X.
Är det något mer jag ska göra - eller funkar Canon BJC-2100 helt enkelt inte under OS X om inte datorn är snabbare (min är på 400 hZ)?

Tacksam för något tips

/Ivan Markowicz

1
Bevaka tråden