Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Upptäckte till min stora glädje denna fantastiska produkt: http://www.snazio.com/Links/CinemaHD_ForMac_Overview.html
Är det någon som har erfarenhet av denna grunka? Är den bra? Den verkar inte finnas i Sverige, även om PC-varianten tycks dyka upp här och var.
Jaha ja. Då var det bara att kränga minimacen man hade tänkt använda som mediacenter, och tjacka upp sig på en sån där grunka i stället. Lite snopet att det kom en lösning så plötsligt.
jag har köpt en snazio men den funkar inte som den skall.
Men om den funkade som den skulle vore den häftig.....den hittar imacen men den kan inte logga in på det nätverk den själv hittar.........jag är just nu gring.
jag har köpt en snazio men den funkar inte som den skall.
Men om den funkade som den skulle vore den häftig.....den hittar imacen men den kan inte logga in på det nätverk den själv hittar.........jag är just nu gring.
Fått någon ordning på den? Jag funderade lite på den enklare modellen, Snazio 1300, med standardupplösning. Fast helst vill man väl ha en enhet med någon typ av PVR-funktion också...