Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Mail (fryser)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-28 12:18

Är jag ensam om att ha enorma problem med Mail? Badbollen snurrar mycket mer nu. Det hänger sig och docken så att jag måste starta om hela datorn. Senast så fick jag upp att "index har kraschat". Det här hände aldrig tidigare.:(

• Medlem
  • 2006-02-28 13:50

Det är inte så att du har väldigt många mail i en mailbox? Med några hundra i respektive box kan det gå lite segt, bättre att sortera undan mail i undermapapr efterhand.

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-28 13:59
Ursprungligen av SirN:

Det är inte så att du har väldigt många mail i en mailbox? Med några hundra i respektive box kan det gå lite segt, bättre att sortera undan mail i undermapapr efterhand.

Några hundra?
Totalt rör det sig om 3 241 mail. Fick veta det nu när jag fick upp "Index i Mail har skadats" för andra gången idag.

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-28 14:03
Ursprungligen av bossep:

Några hundra?
Totalt rör det sig om 3 241 mail. Fick veta det nu när jag fick upp "Index i Mail har skadats" för andra gången idag.

Markera en brevlåda i taget, går till Brevlåda på menyraden --> Bygg om. Det kanske hjälper. Jag har tre, fyra mejl tusen i mina brevlådor och det är några stycken. Inga problem - peppar peppar.

1
Bevaka tråden