Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har precis kopplat in en 20" cinema display med ADC kontakt till min G5 2*1.8 GHz, men jag kan inte ändra ljusstyrkan på skärmen.
Det reglage i systeminställningar-bildskärmar som jag har sett på en annan dator finns inte i min.
Finns det något sätt att få fram den? F14 och F15 fungerar inte heller.
Inga kontroller, men dock en "snabbknapp" för att få upp Inställningarna för skärmen. Fungerar inte denna är det nog problem med ADC-kontakten i bildskärmskortet.
Inga kontroller, men dock en "snabbknapp" för att få upp Inställningarna för skärmen. Fungerar inte denna är det nog problem med ADC-kontakten i bildskärmskortet.
Det är delvis detta som är problemet, när jag trycker på knappen, startar inställningsprogrammet, men brightnesskontrollen finns inte där, den fanns på en annan dator med samma system
Du saknar drivrutiner för just denna skärmen.
Leta hos Apple hemsida eller kolla hos versiontracker efter tredje part drivrutin
Då är det nog första gången i historien Apple inte levererar drivrutiner till sin egen hårdvara i OS:et.
Nä! Låter som om en inställningsfil (.plist) har får spatt.