Håller med DanneV.. Jag jobbar som Flashutvecklare, och flashpluginen på Mac är ofantligt mycket segare än på PC, speciellt med video och mycket rörlig grafik.. Så det är nog boven. Testa samma webbläsare på en snabbare burk, eller optimera flashen lite Kör du Flash 8 ger "cache as bitmap"-inställningen väldigt stor hastighetsökning om det är mycket som rör på sig samtidigt, testa med den.
Jag får helt enkelt optimera flashen så mycket jag bara kan helt enkelt, jag har satt "cache as bitmap" också, tack för tipset!! Tyvärr så letar jag lite i blindo, har inte daglig tillgång till en segare burk så jag verkligen kan felsöka, så all feedback jag fått från er är helt fantastisk. Tyvärr kan jag ju inte heller säga till alla besökare att köpa nya mac:ar
Kunde jag ge betyg så skulle ni alla få en hel famn med stjärnor.
Kan man ladda ned Safari 1 och köra samtidigt som OSX med Safari 2? Om det är burkens prestanda som är problemet så borde väl iofs Safari 1 på min mac mini fungera lika fint som i Safari 2 och inte ge så mycket för felsökning, eller skiljer det mycket? Många frågor
om någon av er har lust att surfa på test-siten och nya siten med ettan och säga om ni upplever det hackligt och hemskt, i båda eller någon av dem, så är jag oerhört tacksam.
Fan det här forumet är verkligen kalas!
(säg till om jag kan göra något i gengäld mot er hjälp)