Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

snickers med kameran!!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-14 16:38

jag har precis öppnat postpaketet med min nya ixus 60 och vad är det första som möter mig i lådan? en snickers!!??

Busig förpackningspersonal eller vad tror ni.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-14 16:40

Humor - lite kul måste man säga att det är, antar att kameran var med åsså?

/Tangen

Antar att det var Cyberphoto. Dom brukar skicka med en godis

• Oregistrerad
  • 2006-03-14 16:51

jo det var cyberphoto och kameran var med

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-03-14 23:41

Jag köpte en grunka från Macwarehouse (nuvarande Inwarehouse) runt '97 och fick en påse godis.

• Medlem
  • International user
  • 2006-03-14 23:48
Ursprungligen av filuren:

Jag köpte en grunka från Macwarehouse (nuvarande Inwarehouse) runt '97 och fick en påse godis.

Jo de började med det redan på Niltek-tiden vill jag minnas. "Tack för en god affär" stod det på godispåsen

Ursprungligen av filuren:

Jag me!
Fick en påse gummibjörnar när jag köpte min externa HD för knappt fem år sen.

Jag fick en Mars från Cyberphoto, en annan gång Snickers. Gott, men inte så bra om man försöker dra ner på godissnaskandet.

Ursprungligen av Stefan Swales:

Jag fick en Mars från Cyberphoto, en annan gång Snickers. Gott, men inte så bra om man försöker dra ner på godissnaskandet.

Då är det med andra ord dags att dra ner på kameraköpandet också

Ursprungligen av Christofer:

Då är det med andra ord dags att dra ner på kameraköpandet också

Kan inte sluta, det är svårare än att sluta med godis. Jag har köpt fotoprylar för minst 40000 det senaste året. Visserligen har det lönat sig för min firma men ändå . . . Fast nu blir det nog till att börja spara till ett par Intel PowerMac med stora skärmar och Adobe CS3 när det kommer. Eventuellt Aperture också om Apple kan få ordning på det programmet.

Andra godisgrisar är PowerPC som skickade med två Dumle-stänger. Alltid uppskattat.

• Oregistrerad
  • 2006-03-15 10:00

slutsats: då ska man alltså handla på PowerPC...

1
Bevaka tråden