Jag fick mig ett större och kvarstående problem efter att ha installerat uppdateringen.
TIll att börja med uppdaterade jag till Tigern för några veckor sedan, hade då lite sega starter med datorn (iBook G4), men efter att ha lyckats konfiguera och installera vissa uppdateringar började allt fungera utan bekymmer. Jag har nog inte startat om datorn den senaste veckan, så just därför är mitt nedanstående problem lite som ett stort ?-tecken för mig.
Så idag såg jag att det fanns en säkerhetsuppdatering och naturligtvis skulle den ner. Den tankas hem, installeras och jag startar om datorn - Smäck! Där tog min dag slut.
Från kl. 13.00 tills nu har jag inte kunnat komma in i datorn, utan endast fram till "start-fönstret" som visar start-förloppet. Den går hela vägen, men stannar där sen. Har startat om datorn 3-4 gånger men utan bättre resultat.
Nu tror jag inte att detta beror på uppdateringen, men vad är det som kan ha inträffat?
Finns det någon fil som saknas? Behöver verkligen hjälp för jag sitter mitt uppe i några arbeten och - som du själv kan räkna ut - inte får gå åt spillo! Ber verkligen om hjälp!