Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OFFICE X uppdatering

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare

Jag har laddat ner OfficeX1016UpdateEN.bin 2 ganger. Varfor kan jag inte oppna filen. Den ar pa 37,5Mb. Da jag forsoker oppna filen sa sager den "There is no default application specified to open the document OfficeX1016UpdateEN.bin"

Laddar ner med modem over natten med 28,8kb hastighet. Borjar fa lite i nerverna. Bredband kan jag inte skaffa. Sitter i ett skit hotell i norra Kina.

Tack tack

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-16 06:03

Så kan det bli om det är nåt fel på skivavbilden. Det är lätt att det blir knas när det är stora filer om man tar hem dem via modem.

Eventuellt måste du ha Stuffit Expander för att packa upp installeraren (filtillägg .bin antyder detta). Stuffit Expander levereras inte längre med operativsystemet så du måste slå dig fram på www.stuffit.com för att hitta till den kostnadsfria expanderaren. Du kommer hit:
http://www.stuffit.com/mac/expander/download3.html

Ladda ner expander och installera den. Sedan borde du kunna packa upp .bin-filen genom att dubbelklicka, alternativt dra .bin-filen över ikonen för Stuffit Expander för att tvinga filen att öppnas med det programmet.

1
Bevaka tråden