Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Torrentprogram där man väljer filerna själv

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har inte hitat något torrent program, där man kan välja vilka filer man ska ladda ner i en specefik torrent, hjälp någon?

Just nu använder jag "Bits on Wheels", hittar ingen sån funktion.

Jag använder Azureus, och där kan man lätt välja vilka filer inom torrenten man vill ladda hem.

Hm okej, det enda torrent program jag inte får igång..

Vad är felet?

När jag försöker starta det så funkar det inte... :S

Bra beskrivning... Vad är det som inte funkar? Uppstart? Öppna Torrent?...

  • Oregistrerad
  • 2006-03-19 11:32

När vi ändå pratar torrenter... Kan bara ladda ner en torrent åt taget med Bits on Wheels, lägger jag till fler nedladdningar så låser sig programmet, och sen går det inte att få igång förrän man tagit bort torrent filen och målfilen.... någon som vet vad det kan bero på? Kör en BW G3 350mhz 512mb 10.4.5

Ja, när jag försöker starta upp programmet så kommer ikonen upp sen försvinner den direkt (i docken).

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2006-03-26 11:39
Ursprungligen av wunderbaren:

Ja, när jag försöker starta upp programmet så kommer ikonen upp sen försvinner den direkt (i docken).

Programmet har inte rätt exekverings-rättigheter.

sök efter unixkommandona chown och chmod. Kommer tyvärr inte ihåg exakt tillvägagångssätt.

har presis samma problem med min intel-mac...ikonen kommer upp sen försvinner den. Har hört att detta ska funka fint under rosetta?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-03-26 10:56

Har använt bittorrent ganska mycket och kan väl säga att det enklaste/bästa programet är Tomato, det bara fungerar.
Om man vill ha mera kontroll men inte lika enkelt så gäller Azureus. Där kan du ladda ner enstaka filer.
Plus att den har en mycket stor plugin del.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-03-26 12:54

Enklaste är att du bara slänger hela programmet och installerar om det på nytt..

Det kan också bero på att ni inte har UB-versionen.

http://azureus.aelitis.com/wiki/index.php/Intel_Macs

1
Bevaka tråden