Jepp, jag tycker likadant. Tycker att 99Mac är en fantastisk webbplats och du och alla som jobbar med den skall ha en eloge för vad ni har skapat.
Min kommentar om att nyheterna, notiser och kommentarer har försvunnit är att det troligen inte är många som saknar dem. Det var roligt att läsa och roligt att kommentera, och man lärde sig en hel del på dem, men det var inte så att jag själv åtminstone hade planerat att komma tillbaka till samma nyheter och läsa kommentarerna om och om igen?
Allt som försvann går att hitta annorstädes med några undantag och det försöker jag säga utan att på minsta vis förringa det stora arbete som Adrian lagt ner på det och alla roliga kommentarer som skrivits!
Däremot ser jag mycket fram emot att nya nyheter produceras och de kommer jag att läsa med stor glädje, precis som de tidigare. Jag lovar också att klicka på minst en annons om dagen.
Vad gäller templates, utseende mm så anser jag att det är väl åtminstone den biten som går att laga? Alltså lägger man ner x antal timmar på att återskapa ett utseende så får man ju tillbaka något som fungerar lika bra, även om det inte är exakt lika, så duger det. Jag tycker fortfarande att "content is king", dvs innehållet är det viktiga, inte utseendet. Det läggs alldeles för mycket tid på att pilla på utseendet på saker och ting, gärna när innehåll och funktion är så eftersatt, för det är lättare att ha en åsikt om det. (Alla har en åsikt om huruvida grönt är snyggt eller inte och om svart är en färg eller inte - så ni ser min poäng).
Så mitt förslag är alltså: Ny installation av Expression Engine, pilla till templates lite granna (jag menar, en färg eller två + en logo kanske), och snabbt producera nya nyheter "Go Adrian!". Om nyheterna inte ser likadana ut som forumet - vem bryr sig?