Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson W550i och Mac OS X 10.4.6

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu tänkte jag släppa min gamla häck till mobiltelefon och köpa en ny. Jag har siktat in mig på Sony Ericsson W550i. Jag har en iPod så jag bryr mig inte så mycket om att minnet inte är det största. Men där finns ju både radio och Mp3-spelare plus att jag gillar designen. Det viktigaste för mig är att den går att ringa med men jag vill kunna synka via USB med min iBook. Någon som har erfarnheter av W550i och iSync, iCal och Adressbok? Krävs något fulhack för att få det att fungera? (K750iGrabber). Har ni förslag på andra telefoner i samma prisklass (2500:-) så lämna dem gärna här...
Glad påsk!

Ursprungligen av Bodhisattva:

... men jag vill kunna synka via USB med min iBook. Någon som har erfarnheter av W550i och iSync, iCal och Adressbok?

Går inte. iSync funkar bara med blåtand. Blåtands USB-plug kan du köpa för 200-300kr. Om inte iBooken din har inbyggd blåtand förstås.

Aha... alltid lär man sig något nytt. Måste totalt missat att iSync "bara" fungerar med Blåtand. Om jag skaffar en sån där Blåtand via USB-adapter... kommer det att fungera med W550i då tror ni?

tack för hjälpen

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-16 13:30

Innan du köper.. kan någon med en W550i testa. Jag har en och den kan inte synca. Unsupported device säger den!

Ursprungligen av savv3:

Innan du köper.. kan någon med en W550i testa. Jag har en och den kan inte synca. Unsupported device säger den!

Har du uppdaterat till Mac OS X 10.4.6 då? Med den uppdateringen kom iSync 2.2 som bl a ger stöd för W550i.

OK! Någon med W550i som testat med Tiger 10.4.6 och iSync 2.2? Och i så fall vilket är resultatet?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-16 17:35
Ursprungligen av Rickard A:

Har du uppdaterat till Mac OS X 10.4.6 då? Med den uppdateringen kom iSync 2.2 som bl a ger stöd för W550i.

Jupp.. uppdaterat.

1
Bevaka tråden