Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer Skype för intel?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har letat omkring lite men inte hittat någon ordentlig version om huruvida nästa version av Skype, som skall släppas innan Juli enligt vissa är universal binary eller om det kommer senare. Dessutom undrar jag om någon känner till ett mer exakt releasedatum, jag stör mig nåt enormt på at skype fortfarande är rosetta och drar mig för att öppna det om jag inte skall ringa nån.

Mvh
Fredrik

Ac dixit Skypernaum: "Skype for Mac 2.0 will support cross platform video, offer an new more compact user interface and be a Universal Binary."

Så det är bara att härda ut några veckor till.

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-04-21 00:55

Jag längtar! Har inte använt skype alls, är så segt i uppstarten

Från en av Skypes bloggar:

Citat:

"I can only agree with people who have commented here that we should get Skype for Mac 2.0 out quicker. And that we should have more news on Mac. As a matter of fact we do have news for you guys but Nils is so busy driving Mac projects that he has very little time for blogging."

och sen..

Citat:

"Meanwhile our motivation to get more features for Mac out fast keeps growing. One thing is your comments, but guess who recently bought his first Mac. None other than Niklas Zennström, one of Skype’s founders, himself. I bet he’s as keen to make video calls on his brand new MacBook Pro than any other Mac user out there. So expect to hear from us soon. (Sorry, no dates yet.)"

Bloggen: http://share.skype.com/sites/mac/2006/04/busy_days_at_the_mac_team.html

1
Bevaka tråden