Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljudet borta, men bara på spel

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har fått ett skumt problem som jag inte riktigt vet vad det beror på..

Har tappat bort mitt ljud, men bara i spel, tex CoD osv.. provade även en ps1 emulator
och tekken 3 med samma resultat.. allt annat funkar bra..

Har provat det mesta Zappat prammet, reparerat skivbehörigheter, startat om osv..

För rätt länge sen så testaqde jag Onyx med en sjuhärrans massa problem, tog bort det och rensade upp lite.. fick göra två arkivera-installera innan det funka som det skulle igen, misstänker
att onyx fortfarande har nåt med i spelet att göra.. kolla in skärmdumpen så förstår ni varför..

Nån som har nåt tips på hur man kan lösa detta?

Mvh Jerry

Ursprungligen av jerryskate:

Har fått ett skumt problem som jag inte riktigt vet vad det beror på..

Har tappat bort mitt ljud, men bara i spel, tex CoD osv.. provade även en ps1 emulator
och tekken 3 med samma resultat.. allt annat funkar bra..

Har provat det mesta Zappat prammet, reparerat skivbehörigheter, startat om osv..

För rätt länge sen så testaqde jag Onyx med en sjuhärrans massa problem, tog bort det och rensade upp lite.. fick göra två arkivera-installera innan det funka som det skulle igen, misstänker
att onyx fortfarande har nåt med i spelet att göra.. kolla in skärmdumpen så förstår ni varför..

Nån som har nåt tips på hur man kan lösa detta?

Mvh Jerry

Testa förslaget i näst sista inlägget i tråden på http://nwn.bioware.com/forums/viewtopic.html?chl=it&topic=443580&forum=71 . Verkar vara precis samma problem som du har, och det verkar inte ha något med Onyx att göra.

1
Bevaka tråden