Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ofrivillig låtfejdning, fler som har problem?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-25 13:36

Itunes har börjat krångla, programmet spelar upp halva låten innan det fejdar till nästa. Lyssnar man igenom låtarna "manuellt" så är dom kompletta. Vad göra?
:eek:

Jag hade liknande problem med att den bara spelade upp halva låten eller så i ipodden. Tror det beror på att de mp3-filerna var felaktiga på något sätt (exvis filer från Musikresan..).

Löste det då genom att konvertera om dem till annat format, då fixar den till filen. Markera låten i iTunes, gå till menyn Avancerat, så ska det finnas ett alternativ där som är typ "Konvertera låten till AAC" eller liknande.
iTunes tar inte bort den gamla filen sen, så du får ta bort den manuellt efteråt om det fungerar.

• Oregistrerad
  • 2006-04-29 07:46
Ursprungligen av Albert_real:

Jag hade liknande problem med att den bara spelade upp halva låten eller så i ipodden. Tror det beror på att de mp3-filerna var felaktiga på något sätt (exvis filer från Musikresan..).

Löste det då genom att konvertera om dem till annat format, då fixar den till filen. Markera låten i iTunes, gå till menyn Avancerat, så ska det finnas ett alternativ där som är typ "Konvertera låten till AAC" eller liknande.
iTunes tar inte bort den gamla filen sen, så du får ta bort den manuellt efteråt om det fungerar.

??????? har avnjutit det mesta ur musikresans, om vi nu pratar om samma "musikresan", sagolika reportoar utan några missöden. den musikresan jag pratar om finns bla på piratebay och jag rekommenderar den varmt. hoppas det ordnar sig för er!

Ja, de flesta av Musikresans "album" fungerar jättebra, men några som jag tog ner från Pb fick jag det här problemet med. Det finns ju några 100 olika "album"..

1
Bevaka tråden