Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTalk

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-04 20:04

http://q-biq.bloggagratis.se/index.php?ar=2006&manad=05&dag=03&id=1086

vad tror ni kommer det komma någon telefon ifrån apple snart eller är det bara rykten som sprids?

• Oregistrerad
  • 2006-05-04 23:32

Nä/Ja

• Oregistrerad
  • 2006-05-05 01:01

awkey, hadde varit riktigt fräscht att ha en apple lur iaf.

• Medlem
  • Härryda
  • 2006-05-05 09:00

hmm, detta har diskuterats innan och tydligen, om man läser texten innan filmen, står det att allt är fake och inte har något med Apple att göra alls..
Men då är det ju itne sagt att de inte kommer släppa en telefon snart

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-10 11:30

Om Apples fantastiska ipod saga ska hålla i sig även i framtiden så är nog en mobil den enda vägen för Apple att vandra.. Vem vill ha en ipod i fickan när du redan har en mobil med 40GB HD liggandes där.. Tycker att den här filmen visar det man skulle vilja se ifrån Apple,, den får 10 av 10 från mig..

• Oregistrerad
  • 2006-05-10 12:17

Jag som inte har en iPod men skulle vilja ha en tvekar inför köp då jag istället funderar på en Sony telefon som jag kan ha en massa musik i istället. Så, skulle Apple släppa en sådan som presenterades skulle jag köpa en direkt. Allt i ett - det ultimata.

Samtidigt finns det en sak som talar emot att släppa en pryl med allt i ett och det är att man mättar en marknad som man istället skulla kunna ge småportioner till lite då och då. En telefon med mp3or ena året för att sen släppa en med video, telefon och mp3or och slutligen en med även kamera och video uppspelning.

Men prove me wrong Apple and GIVE ME ONE!!

1
Bevaka tråden