Tjena!
Det är väldigt trist med alla dessa problem kring MBP, framförallt eftersom det är sådan pass prestanda-mässigt bra dator och dyr sådan! Då kanske man tycker att Apple borde insett dessa problem när de första promo exn tillverkades?
Iallfall, jag lämnade in min MBP på serice hos Macrent, de kom fram till att problemet var logikkortet. De bytte ut logikkortet, men ingenting hände, värmeutvecklingen (som faktiskt inte är ett problem i detta fall) och det irriterande CPU-ljudet forts! Efter samtal med Macrent och bildvisning utav "fallen gällande kylpastan" så lämande jag åter in min MBP hos dem, de hade då beställt ett nytt Logikkort som de nyare MBP har, dessutom applicerade dem på ny kylpasta och probelmen var lösta:=) samt att jag bytte ut mitt tagenbord (knappsatsen) för tagenterna till höger var skeva så nu e den hel och frisk, men till kostnad av 1 månads strul hit och dit! Då börjar man undra ifall det verkligen var värt att köpa en daorn för 27000kr som man sedan var tvungen att serva direkt? otroligt att Apple inte kan fixa dessa problem med tanke på vad det är för dator, sen bara blunda för problemen vilket dem gjort, skäms!
Men som sagt datorn e ioförsig grym som fan, prestanda och design mässigt!!