Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
hm... nu när du nämner det så har min PowerMac G5 fått ett onormalt antal Kernel Panics på sistonde, ibland flera gånger om dagen, men jag trodde att det berodde på urusla drivrutiner till mitt ljudkort, men efter din post är jag inte säker längre.
Sorry, jag läste bara igenom posten lite snabbt, jag har inte några direkta problem med Mail, utan jag får helt enkelt bara en hög med slumpmässiga Kernel Panics. Angående ditt Mail-problem föreslår jag att du gör som Björn sa. Det är antagligen någon inställningsfil som har blivit korrupt och behöver rensas.
Vad har du för dator? Jag har läst rapporter om att senaste uppdateringen ställt till problem för många. Vet itne om det är Intel-burkarna eller G4 och G5:orna också.
Vad har du för dator? Jag har läst rapporter om att senaste uppdateringen ställt till problem för många. Vet itne om det är Intel-burkarna eller G4 och G5:orna också.
G4 DA med processoruppgradering till Sonnet 1.2GHz. 10.4.6
Verkligen giga problem.:mad: