- filuren
- Medlem ●
- Neverland
Jag ritade en rolig bild en gång och hade väl den tillfälligt som avatar, sen blev den lite av mitt kännemärke. Den svarta rutan kom till som ett skämt vars sammanhang jag glömt nån gång och jag har inte orkat ändra det.
Jag ritade en rolig bild en gång och hade väl den tillfälligt som avatar, sen blev den lite av mitt kännemärke. Den svarta rutan kom till som ett skämt vars sammanhang jag glömt nån gång och jag har inte orkat ändra det.
Jag har alltid haft lite svårt att tolka din avatar. Ibland ser den ut som en vilt hoppande lax i hatt och ibland ser jag någon med en ohygglig salivavsöndring.... också i hatt
Jag har alltid haft lite svårt att tolka din avatar. Ibland ser den ut som en vilt hoppande lax i hatt och ibland ser jag någon med en ohygglig salivavsöndring.... också i hatt
Det sistnämnda är det tänkt som. Hur det ska tolkas vet jag knappt själv.
Min avatar är tänkt att se ut som ngr snuttar gulnat papper. Ni vet sånt som fanns innan man skrev på tangentbordet.
(nu skriver man ju eg ej PÅ tangentbord, utan MED tangentbordet)
[Det var en lek med Illustrator, som absolut nybörjare. Om ngn vill skänka roligare bild - posta över!]
Min avatar är tänkt att se ut som ngr snuttar gulnat papper. Ni vet sånt som fanns innan man skrev på tangentbordet.
(nu skriver man ju eg ej PÅ tangentbord, utan MED tangentbordet)
[Det var en lek med Illustrator, som absolut nybörjare. Om ngn vill skänka roligare bild - posta över!]
Jag gillar den. Den vinner med tiden. kubismen i akvarell!
Jag gillar den. Den vinner med tiden. kubismen i akvarell!
Det var säkert ngn Riven-inspiration som slog till också. Det är den lite mörkare lappen i mitten där KODEN står
har precis valt en Avatar. McGyver kan lösa all världens problem med en tops, ståltråd och lite lim. Ungefär raka motsatsen till mig.
Bytte till Oliver nu.. Är alldeles upprymd över att få ha en avatar.. Kommer byta hela tiden
Jag gillar Ulf Lundqvists tecknade gubbar.
Samma här. Sann lantis-feeling (som jag gillar).
Fiket Nollberga (Vasastan) - finns det kvar?
.......är man Marxist så är man.......
Tänk vad bra världen vore om alla vore Marxister... :rolleyes:
Och vad vill du kalla dig med den utstyrseln?!
Inget mindre än renlärig i alla fall.
Och inte vare sig renhårig eller renhornig heller.........
Jo, som äkta Marxist så har jag lite av allt.
Uffe uffe min gamle teckningslärarvikarie...
Och ja det är Stewie!
Tänkte bara påminna om att ni har möjlighet att välja en valfri 64x64 pixlars ikon som avatar. Bilden får vara max 6kb stor. Du laddar upp bilden i din inställningsmeny eller genom att klicka här: http://www.99mac.se/forum/profile.php?do=editavatar
Vore kul att höra historien bakom just din avatar!
Min bild är tagen i Föllinge i vintras när vi var ute och åkte skoter. Hade med mig stora kameran och en jättestor vinterjacka - kallt!
Föllinge...tvärdött ställe... far min är från ottsjön som ligger en bit därifrån...också ett tvärdött ställe (med tanke på de ca 70 invånarna så...)
Min togs på tåget på väg mot östersund....vid bräcke ungefär..hade tråkigt...
Hm, antar att min avatar inte behöver någon närmare förklaring... gillar perfektion, och väljer datorer och bilar därefter. För att ytterligare koppla samman det hela är mitt rymdskepp till cittra prydd med en liten Apple-logga på vardera sidan
Hm, antar att min avatar inte behöver någon närmare förklaring... gillar perfektion, och väljer datorer och bilar därefter. För att ytterligare koppla samman det hela är mitt rymdskepp till cittra prydd med en liten Apple-logga på vardera sidan
Citroen är en bil för två, en sitter i och en p... näää, nu ska vi inte vara såna!