- Björnström
- Medlem ●
- Stockholm
Tänkte bara påminna om att ni har möjlighet att välja en valfri 64x64 pixlars ikon som avatar. Bilden får vara max 6kb stor. Du laddar upp bilden i din inställningsmeny eller genom att klicka här: http://www.99mac.se/forum/profile.php?do=editavatar
Vore kul att höra historien bakom just din avatar!
Min bild är tagen i Föllinge i vintras när vi var ute och åkte skoter. Hade med mig stora kameran och en jättestor vinterjacka - kallt!
Back in the days brukade jag och mina kompisar göra cropcircles - till böndernas stora förtret. I lokaltidningarna presenterades de mest vilda teorier som förklaring till formationernas uppkomst. Allt från rävar i parningslek till mer klassiska ufoteorier. Ja jävlar.
Jag tycker om att göra mina egna avatarer.
Först tänkte jag bara göra ett äpple, men sen ville jag ha lite mer anknytning till namnet, så jag började tänka lite och resultatet ser man till vänster
Älskar musik överalltannat och iPodden är min käraste ägodel.
Vad bättre än en supercool figur med en iPod?
Eftersom jag är störst, bäst och vackrast så valde jag naturligtvis en bild på mig själv
Du är lik Andreas Leijon på MacWorld
Eftersom jag gillar både lättöl och kycklingben så har jag Rhesus Minus från serietidningen Pyton. För er som inte haft nöjet? att läsa den så kan jga tala om att den var alla tonårsmorsors källa till moralpanik under det tidiga 90-talet.
Jag gillar att läsa vad jag skriver...
Nä, skämt åsido. Jag blev kallad red-eye på gymnasiet... satt uppe o harvade framför datorn hela nätterna. Så jag tog bort färgen på allt utom ögat för att accentuera mitt gamla smeknamn.
Nä, skämt åsido. Jag blev kallad red-eye på gymnasiet... satt uppe o harvade framför datorn hela nätterna. Så jag tog bort färgen på allt utom ögat för att accentuera mitt gamla smeknamn.
Muah, red eye...kom jag och tänka på detta foto på mig (efter en lite väl blöt kväll ute): http://www.honung.tk/oga2.jpg
totalt icke-relevant eller så, men Jag kanske borde ha det där fotot på mig som avatar istället
Peace and harmony.
(...)Vad bättre än en supercool figur med en iPod?
Stewie 4 President!
Jag tror många känner igen sig i Dilbert. Jag jobbar på ett ganska typiskt teknikföretag. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför/säljer våra egna produkter så de flesta Dilbert-situationer och karaktärer finns här. Jag är iof inte ingenjör men jag tyckte den passade bra ändå.
Jag tycker bilden ser kul ut och avspeglar min personlighet. Om nån undrar så är det från ett luciatåg med kompisgänget, och jag var julbock/ren/något med horn som bar på kaffekannor.
(Haha, vad ni inte vet är att jag klär upp mig som ren när ingen är hemma...)
Den enda bra bilden jag har på mig själv... well jag tycker den är bra och det räcker
Inte för att på nåt sätt polemisera med alla som har fräsiga nicknames och balla avatarer som föreställer nåt annat än domsjälva MEN jag kan inte låta bli att tycka att det finns ett värde i heta sitt namn och ha en bild på sig själv. Jag har prövat lite olika tramsavatarer och har nu efter en liten hearing med er andra här på forumet valt ett (icke helt otramsigt) självporträtt.
Så kan man ju fråga sig hur renhårigt det är, mot bakgrund av mitt nyss så stolta resonemang, att ha en 20 år gammal bild som självporträtt. Men jag har väl inte riktigt vant mig vid alla dubbelhakor, grå tinningar och framvällande lönnfetma än.... (hm, kanske dags att se över sin självbild lite).
Min e en bild på en mycket cool kite jag konstruerat på egen hand
Konstruerat som i räknat, ritat, klippt och sytt?
Min avatar ritade jag när OS X Tiger släpptes och den har hängt med sen dess, gillar den helt enkelt.
Min e en bild på en mycket cool kite jag konstruerat på egen hand
Du har min fulla respekt! Coolt att konstruerat sin egen kite!!
Avataren har jag för det är ungefär så jag ser ut.
T-son
Du har min fulla respekt! Coolt att konstruerat sin egen kite!!
Avataren har jag för det är ungefär så jag ser ut.
T-son
En coolare bild på T-son (till höger!)