Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa begagnad digital videokamera?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle behöva köpa en digital videokamera med in/utgång till mac. Min kamera fungerar utmärkt att filma med men har tyvärr inte detta. Känner någon till var man kan köpa begagnat? Är bildkvaliten lika bra vid överföringen till och från en enkel billig kamera som vid överföring till/från en bättre och dyrare kamera?

• Oregistrerad
  • 2002-03-27 23:29

Absolut bäst vad gäller digitala videokameror och digitalt i allmänhet är: http://www.cyberphoto.se/

Förutom riktigt billiga nypriser så har dom fina tester. Deras begagnat börs är också den riktigt bra.

Klicka på cyberbörsen. :eek:

• Medlem
  • Göteborg
  • 2002-03-28 10:02

Nya kameror är inte så dyra längre, avbetalning på siba funkar fint...
Har insett att jag klarar mig med DV ut på kameran, jag bränner ner det färdigredigerade till VCD, då kan jag spela upp det i dvd´n... För ev. kopiering till VHS... (jo, jag ÄR hemanvändare...)
Hoppas du blir klokare på tipset...

Om du köper en sonykamera t.ex. så finns det en pryl att hyra som man kopplar in i kameran, trycker på en knapp...och vips! Så har du DV in/ut istället för bara ut.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2002-03-28 14:15
Citat:

Skapades ursprungligen av: - Daniel Eriksson -:
Om du köper en sonykamera t.ex. så finns det en pryl att hyra som man kopplar in i kameran, trycker på en knapp...och vips! Så har du DV in/ut istället för bara ut.

Vad är det för pryl? Låter kul...

• Oregistrerad
  • 2002-04-07 01:30
Citat:

Skapades ursprungligen av: Jonaz:
Vad är det för pryl? Låter kul...

Den här...

Den finns att hyra för 500kr hos Studiovision i Göteborg. (Han skickar även via post har jag för mig)

Klicka för att komma till Studiovision

[ 07 April 2002: Meddelandet ändrat av: MrT ]

1
Bevaka tråden