Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I natt stod det ”beta”, men de har visst gjort en uppdatering direkt efter släppet.
Med tanke på att Google alltid smäller på en betamärkning på sina produkter under en allt för lång introduktionstid så var det kanske bara av "gammal vana" denna blev felmärkt
Är det generellt slutsatsen om man ska få ut det till något annat format? Det lät så i en diskussion jag hittade när jag sökte, om man betalar 500 dollar för fullversion så kan man exportera i VRML.
Är det generellt slutsatsen om man ska få ut det till något annat format? Det lät så i en diskussion jag hittade när jag sökte, om man betalar 500 dollar för fullversion så kan man exportera i VRML.
....eller har VectorWorks, som läser SketchUp. Å andra sidan, undrar jag varför man ska ha SketchUp alls när man har VectorWorks.....
Jag har inte kollat så noga eftersom jag har den köpta versionen
Men det verkar så men framförallt så har man möjligheten att exportera tiff eller jpeg i 450 dpi eller mer, så man kan göra grejer till tryck - tror att det bara går att köra 72 dpi på gratis versionen, jag skissar till presentationer av design till en arkitektbyrå, eller direkt till kund - då är sketchup snabbare att arbeta med än andra program.