Hunter78
Plus
Aktiv: Feb 2002
27 år
1 437 inlägg
Citat:
Ursprungligen skriven av mac-walle
Hhhhmmmm menar du att iMacen går sönder mycket oftar än en PM G5 för att den har mindre fläktar?
Tror inte riktigt på dig. Apple har nog gjort lite mer tester än dig och inte bara räknat antal fläktar.
-----------------------------
Om dom gjort det,Apple, varför lämnar folk in sina burkar gång på gång och får ingen förklaring vad felet är ??
I USA har man tagit in burkarna för modifiering av kylsystemet..
Att imacen G5 har massa småfel och konstigheter är inget nytt, däremot skulle jag gärna vilja se några länkar från dig ang problemen.
Det jag tycker är konstigt att Apple själva inte vet något om ( modifiering av kylsystemet ) speciellt om modifieringarna fungerar bra.
Om du själv jobbat och har vänner som jobbar med det, så borde det inte vara några som helst problem med att fixa fram länkar och hjälp hur man fixar felet. Detta skulle vara till stor nytta till alla som har en imac G5 som kanske kan fix felet själv.
-------------------------------------------------------------------------
Uppenbart att du inte läser vad som skrivs för svar. Varken JAG mina kolegor i USA eller någon tekniker på Apple, säger hur man ska bygga om en MAC, hoppas att du förstår det. Ingen garanti eller försäkring gäller om en ike utbildad service man / verkstad gjort jobbet. Så Nej och kan inte tänka mig att någon annan tekniker skulle göra det heller. Jag står gärna till tjänst om någon vill ha det fixat. Men det är intresant att se vilket rus det är kring detta.....