Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tryck på målarduk

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-07-09 00:17

Ja, hur funkar detta. Det går att köpa fotografier på målarduk på tex IKEA. Är det något som går att fixa i enstaka exemplar, kostnad?

vi skickar alla såna saker till diabolaget. kostnad vet jag dessvärre inget om, men det kanske står på diabolaget.se

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-07-09 01:36

Vi har på jobbet ett antal sådana på väggen. Format 1 x 1 meter. Priset var ganska överkomligt - jag har för mig att de kostade ca 1000 kr/st (exkl moms) då vi beställde elva stycken samtidigt (elva olika motiv) hos Alpist i jönköping.
Resultatet blev mycket bra.

• Medlem
  • Umeå
  • 2006-07-09 02:17

Bästa omdöme i senaste DigitalFoto fick ProFormat. Tidningen testade ett antal leverantörer och bedömde saker som manuellt arbete innan print, bildkvalitet, leveranstid, pris osv.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-09 08:58

Epson har canvasduk till sina större bläckstråleskrivare, det fungerar som vilket papper som helst och blir extremt bra.

Janne

• Oregistrerad
  • 2006-07-09 10:28

Kolla crimson.se (man måste välja prefix för att kunna välja canvas tror jag). Snabba, billiga och ruskigt bra kvalitet.

förslag

Arkitektkopia är gryma på canvas (målarduk) tryck!!
http://www.arkitektkopia.se/

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-12 21:37

www.crimson.se om du vill ha proffsiga utskrifter, kan nog säga att dom är både bäst och billigast i stan på detta vilket är en ovanlig kombo!!
Kolla in deras poster tjänst (180:- för en 70x100) alt prefix tjänst, tror nog att du kan få det på canvas..

1
Bevaka tråden