Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer det nya TRE mobiler?

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Lund
  • 2006-07-11 23:01

Bara en lien varning. 3 har tydligen pillat på meny ikonerna och har egna dito. SUCK kan ingen lära sig av vodafone vi vill inte ha sånt nån som håller med mig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-11 23:24

Skämta bara..
Får en trött humor av värmen, eller om det är åskan..

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-07-12 00:17

Var inne på Tre idag. Dom hade smällt upp en affisch på Nokia E61 och SE M600. Båda lurarna skulle tydligen landa i butik i slutet av juli.
En lite sändning av P990 skulle visst också komma.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-07-12 15:41
Ursprungligen av Bijan:

Var inne på Tre idag. Dom hade smällt upp en affisch på Nokia E61 och SE M600. Båda lurarna skulle tydligen landa i butik i slutet av juli.
En lite sändning av P990 skulle visst också komma.

I Storbritannien säljer Three redan Nokia E61 och Nokia N80 sedan en tid. P990i är också på gång.

Ska hämta min k800 idag. Tänk om det vore sant att SE inte funkade i Norge.

Tycker att 3 inte brandar lika illa som Vodafone gjorde. På min kusins z600 så gick det inte skicka vidare en bild via BT.

Men jag kanske kilar in på nån butik i Stockholm och byter firmware till orginal nästa gång jag är i stockholm.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-12 11:56

Jag verkar inte få någon telefon idag heller, pratade med nollkoll TRE idag igen och nu hade dom ingen aning om något?!? TRE verkar har grova problem med sin försäljningsstruktur och kundtjänst eftersom dom säger helt olika saker varje gång man pratar med dom. Dagens svar var typ att jag kunde få vänta några veckor till, hur trött kan man bli, man kanske borde byta leverantör..

Senast redigerat 2006-07-12 12:52

Ngn som hört ngt om när N93 kommer:confused:

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-07-12 17:39

Fick k800i som utlovat idag.. Nu är den på laddning

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-12 17:53

Får jag inte min i morgon så säger jag fan upp TRE,, som sagt så var jag en av de första att boka en k800,, jag gjorde det samma dag den kom ut dvs 28/6, men inte fan har jag fått någon ;(..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-12 20:57

Jag beställde min k800i från tre igår och då sa hon att det skulle ta en vecka. Jag vill gärna ha den innan söndag för då åker jag bort. Hjälper det om man ringer o tjatar på dem måntro, fast de kanske helt enkelt har slut på telefoner och väntar på ny leverans.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-14 13:08

Jag fick min idag,, eller jag fick faktiskt 2 st av någon anledning ?? TRE ?? men den ena skickade jag tillbaka.. Tycker hur som helst att luren verkar riktig grym grym!

Heh. Jag beställde en gratislur från tre igårkväll. En z800i. Jag har någon skitlur från SE just nu så det är väl värt med en z800i gratis, även om den är lite gammal. Bara inte den glappar och jävlas.

Vad tror ni?

z800 bör inte glappa och jävlas med dig.

Är tillbaks efter några dagar i Norge och SE funkade fint. (hehehe) Är otroligt nöjd med min k800.

Fick reklamblad idag från 3 och m600 var med och den kostar 149kr per månad. Ge tjejen k800 och hon förlänger sitt abonnemang och tar en m600 o ger mig?

Jag får Nokias 6280 på Måndag
Rather Nokia than SE...
gillar inte Sony Ericsson alls... hujeda mig

  • Medlem
  • International user
  • 2006-07-21 15:35

Tre har tydligen börjat leverera M600 lite smått nu, främst till företagskunderna. Nokia E61 dröjer ytterligare någon vecka.

Bevaka tråden