Hade förmånen att ha en K610 under våren och måste säga att jag gillade den skarpt.
Liten, det är den klart största fördelen, tar ingen plats, väger lite..
Sen att den hade 3G, 2MP kamera o lite annat krims krams var ingen nackdel, kameran däremot var lite kass då den saknar autofokus. K800 är precis som du säger en aning för tjock tyckte jag själv, vi hade båda på plats om vi så säger..
Nu har jag en Nokia 6280 och visst den är bra o allt är soft utom kvaliten och storleken.
Storleksmässigt så är den ju lite väl tjock tycker jag o då är den snäppet tunnare än K800 tror jag el väldigt nära i tjocklek.
Kvalitetsmässigt så är den ju nästan ett skämt, den är sjukt glappig i "slidern"..
O det bara efter 1v användning, inget som imponerar på mig.
En skön grej är dock att man ju kan konfa knappar lite som man vill, har ex salling clicker på högra "mus" knappen..
Redigerar in lite här då Mattias han posta före mig, jo om du ska använda kameran mycket el tror dig börja använda den så skulle jag nog ta en K800.. som sagt kameran i K610 imponerade inte på mig, det gör den däremot mer i Nokian, den har åtminstonde autofokus (tror jag iaf?) - klart bättre bilder med samma antal pixlar.