Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installation av Deskjet 690C i Väljaren

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag ska markera en skrivare Deskjet 690C så hoppar den inte över till rutan till höger Vad gör jag? Och vad är fel? Har två drivrutiner HP:s nedladdade och HP:Printer able kit for iMac Starter CD.Vilken ska användas? Båda eller?
MVH Stefan

Testa först med den nedladdade drivrutinen. Det kan också hända att den är i nyare version och det kan vara bra. Det bör också följa med installationsanvisningar med skrivaren eller drivrutinen.

Väljaren

Jahaja

Men varför går det inte att markera skrivaren i väljaren så den hoppar över till rutan till höger? Händer ingenting!
MVH
Stefan:mad:

• Medlem
  • 2006-07-17 23:19

Vilket OS kör du? Väljaren är väl en gammal OS9-relik? Jag förstår inte vad du menar med högra resp vänstra rutan. Kan du lägga upp skärmdumpar?

Kör os 9.2.2 och det har funkat förut med istallationsskivan till konverteringskabeln.Då har jag markerat Deskjet 690c i väljarens fönster och den har hoppat över till högerrutan.

Kom igen nu snälla! Det funkar inte än.Jag har alla filer för drivrutinerna i systemmappen men inte någon skrivatre i väljaren som vill hoppa över till högerrutan!!!!:'(

• Medlem
  • 2006-08-15 20:17

Jag har glömt var drivarna ska ligga, men jag tror inte att det är direkt i Systemmappen.

1
Bevaka tråden