Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vad är det enklast sättet att köpa en iStance (eller vad de heter) från Växjö? Internet, ok, men frakten på plastanordningen kan ju inte bli lite.. Göteborg, Macaffär?
Som ni ser är jag i stort behov, kör "retrostand" nu. (en gammal skrivmaskinslåda)
Ny iMac, fantastisk maskin! Skillnaden gentemot iBooken är helt enorm!
Ser att du använder JBL Creature II högtalare. Funkar dom bra? Ljudet, hur hyffsat är det? Ge lite +/- om den, funderar nämligen att införskaffa sådana.
Ser att du använder JBL Creature II högtalare. Funkar dom bra? Ljudet, hur hyffsat är det? Ge lite +/- om den, funderar nämligen att införskaffa sådana.
Ja, de funkar väldigt bra tycker jag. Bra bas och klart ljud. Och så är dom snygga Jag har egentligen ingenting att säga som är dåligt hos dem. Min bror har likadana, han är också väldigt nöjd.
Såhär mitt i sommaren är det dags för lite nya bilder. Nästa gång jag postar bilder blir det nog på den ytterst lilla lägenheten jag fått tag på i London... Så håll till godo.