Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Felmeddelande i VLC.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-07-24 20:26

Här hade jag laddat upp med popcorn, läsk och hela köret och skulle se film. Jag hinner se 5 minuter, någon hinner bli skjuten, lite spännande. Så vips, kommer - acess_file: read failed (input/output error) - upp! What to do? Jag har kollat här och googlat det, men det gick ju inte så bra. Någon som vet vad jag kan göra?

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-07-24 21:45

Jag är inte så haj på detta. Men jag fick installera UnRarX för att kunna öppna filerna. Och nu, med Mplayer kan jag inte öppna en enda.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-07-24 22:41
Ursprungligen av Airy:

Jag är inte så haj på detta. Men jag fick installera UnRarX för att kunna öppna filerna. Och nu, med Mplayer kan jag inte öppna en enda.

Du ska packa upp filerna med UnrarX. Använd unrarx för att packa upp så du får tag i den stora filen.

Om du saknar någon utav rar-filerna. r01 r02 osv. kommer du inte kunna få tag på innehållet. Inte hela allafall.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-07-24 23:31

Alla är uppackade och där är ingen som saknas. Men när jag ska öppna en fil med Mplayer så är alla gråa och går inte att öppna. Inte ens den stora filen går att öpnna..

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-07-24 21:24

Skapad mobilt (Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; PPC; 240x320) Opera 8.60 [en])

kan det vara något fel på filen?
Testa mplayer som spelare.

1
Bevaka tråden