Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga till stöd för v600 i iSync, sökväg?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-26 22:25

Hallå!

Ska försöka lägga till stöd för SonyEricsson v600i med hjälp av denna sida: http://mobile.feisar.com/k60xisync.html

Men hur ska sökvägen vara, har inte riktigt förstått detta. När jag laddar hem filen får jag en mapp som heter Content där i är det ytterligare en mapp och sen en fil. Men i installationsmanualen på sidan står det att root-mappen man laddar hem ska heta SonyEricssonXXXXphoneplugin.

Ska jag då lägga till så att sökvägen blir såhär: [Your Hard disk]/Library/PhonePlugins/SonyEricssonV600phoneplugin/content/

Får det inte att fungera, någon som har koll på hur det ska vara? Och en fråga till, vilken version av iSync har man? Har senaste OS X med alla tillgängliga uppdateringar. Är det 2.2 då?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-28 12:12

Jag har inte en v600 så jag kan inte testa men jag skulle gissa att sökvägen skall vara:

[Your Hard disk]/Library/PhonePlugins/SonyEricssonV600.phoneplugin

Om du packar upp zip filen i Findern genom att dubbelklicka på den med t.ex stuffit expander så får du ju en folder som heter SonyEricssonV600.phoneplugin.

Hoppas det var till nån hjälp.

/Max

Har för mig att det var med 10.4.6 som det kom inbyggt stöd för V600i. Kruxet var att inget fungerade om du hade lagt till en plugin, så ta bort den och prova på nytt.

Vi har v600 mobiler här på byrån och de har funkat rakt av med iSync utan något extra...

• Oregistrerad
  • 2006-07-29 12:12

Vad knepigt, testade att installera v600 utan pluginet utan resultat. Men får testa igen då.

1
Bevaka tråden