Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Går det att ta bort det där förbannat dryga ljudet på Macbook som låter när den varit i Viloläge? det skulle vara skönt om det kunde vara tyst...:tveksam:
Ja efter den startas från viloläge, men det är väll nåt på Macbook, jag tycker att det borde gå och ta bort ljudet vid systeminställningar, men tydligen inte:tveksam:
På min vita Macbook 2.0Ghz är det bara hårddisken som skramlar lite när man väcker den från viloläge. Det är bara när jag startar OS X som den spelar en liten ljudbit. Och något annat betende vore väl konstigt.. Menar du att den spelar något ljud när du väcker den?
ne, men då är det hårdisken som låter som ett ljud, för du måste väll hålla med om att det låter illa, men då går det inte att göra någonting åt saken, tack:)
Jag har en 2Ghz MacBook, hade en iBook innan, dom låter ungefär lika. Kanske att dvd:n låter till lite mer när den vaknar. Låter som när man matarur en skiva
stör mig också på det ljudet. måste ju kunna gå att välja ett annat ljud någonstans. i systeminställningar verkar det dock som man bara kan ändra varningsljud...