Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple "erkänner" att MacBook Pro 15" piper

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av ove:

lanmaster har kö!

ringde i fredags och fick tid för undersökning över en dag först den 22:a...

Ajj du, det var ju tråkigt... Jag vill inte vara utan min älskling så länge

Du har ingen aning om något ställe som inte har kö?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-08 18:09

Finns NYA moderkort. Dom tar bort pipet.

Yes!!

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-09 18:59

Enligt support-killen jag pratade med idag var det inget kort som tog bort pipet utan att det finns kvarmen ska låta en aningen mindre.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-08-11 11:30
Ursprungligen av jaywall:

Enligt support-killen jag pratade med idag var det inget kort som tog bort pipet utan att det finns kvarmen ska låta en aningen mindre.

Hörde samma sak från Lanmaster i förra veckan

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-09 19:30

FEL! Den finns en rev. B.
Kan endast köras med 10.4.6 eller högre.

Yes!!

  • Medlem
  • 2006-08-09 21:56

Min Powerbook G4 17" piper också!

Min Powerbook G4 17" (1.67 ghz) piper också när jag för handen till vänster om musplattan (låter lite snuskigt men är inte så menat:"> ). Men förtillfället piper den inte. Mysko?! För två veckor sedan började den pipa och har gjort det sen dess, men inte ikväll!!! Vad ska jag göra; lämna in den, byta skjorta eller religion, eller vad är det för fel?
/fsr

PS Ska kanske lämna in den ändå för då blir det för tredje gången på några månader och då får jag kanske en ny MBP, fast den piper ju också... så jag kanske inte ska lämna in den ändå...:confused: ?!

  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 12:54

Finns det någon som vet hur mycket datorn ska pipa?
Grejen är den att min mbp har ett ljud som man kan höra om det är tyst runtomkring. Och det är typiskt så att det låter när processorn inte belastas (vet inte om det är processorn, förresten) men om man har en internetsida framför sig, så låter det när man inte scrollar. Scrollar man så försvinner ljudet. Men det är ett lågt ljud.

Så: Hur mycket ska det låta för att man ska få utbytt?

Bevaka tråden