Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äkta (?) skärmdumpar på "Leopard" ?

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Samma lila färg som finns i Mac OS X 10.4 = enhetligt som attan.

Det hade jag missat men det var så lite av det lila om man jämför med den nya hjälp menyn.

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Samma lila färg som finns i Mac OS X 10.4 = enhetligt som attan.

Vet inte om jag är färgblind, men den utvattnade lila i din bild jämfört med den lila från Leopard är för mig två helt olika kulörer. Eller inte helt olika; men den lila i Leopard känns fasiken så mycket mer påträngande och irriterande.

Ursprungligen av Leftrustle:

Vet inte om jag är färgblind, men den utvattnade lila i din bild jämfört med den lila från Leopard är för mig två helt olika kulörer. Eller inte helt olika; men den lila i Leopard känns fasiken så mycket mer påträngande och irriterande.

Lila verkar vara den färg som gäller för hjälp och support. Se även apple.ses supportsida.

Ursprungligen av jolander:

Lila verkar vara den färg som gäller för hjälp och support. Se även apple.ses supportsida.

Återigen en sak som man missat. Fast oavsett vad så tycker jag nog illa om det lila just nu. Fast det är å andra sidan en bagatell.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-16 16:20
Ursprungligen av draags:

Återigen en sak som man missat. Fast oavsett vad så tycker jag nog illa om det lila just nu. Fast det är å andra sidan en bagatell.

Å det värsta är att man vänjer sig.

Här finns det fler skärmdumpar:

http://impulsivehighlighters.blogspot.com/

Mvh/T

Bevaka tråden