Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har någon testat MultiAlarm?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-19 17:40

Någon som provat MultiAlarm?
Ska hem och installera nu, ska tydligen funka till iBook..

spannend.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-19 21:38

Sehr.

Jag har inte fått det att funka på min 12" PB.. Kanske behövs en 15-17"??

  • Oregistrerad
  • 2006-04-20 08:06

Funkade inte

Hmm, fick det inte att funka..
Den är iof rätt mkt beta än..

funkade på min ibook... fast den är väldigt få på funktioner och så...

Usch, jag laddade precis ner multialarm. Installerade det och ställde in det på att bara blinka och ta kort med kameran. Jag ville inte ha något ljud eftersom folk sover. Nå, när jag triggar alarmet börjar det visst tjuta på högsta volym! Ännu värre, incorrect password står det även om jag bara skrev in ett enkelt lösen på 5 bokstäver. Det gick inte att få stopp på skiten!

Till slut klickade jag på unlock utan att skriva in lösen -då äntligen tystnade den.

Nå, jag skulle inte vilja smyga ut med datorn under armen medans den tjuter så där. Jag skall testa imorgon igen, nu vågar jag inte röra datorn mer ikväll.

Ursprungligen av Törstig:

Usch, jag laddade precis ner multialarm. Installerade det och ställde in det på att bara blinka och ta kort med kameran. Jag ville inte ha något ljud eftersom folk sover. Nå, när jag triggar alarmet börjar det visst tjuta på högsta volym! Ännu värre, incorrect password står det även om jag bara skrev in ett enkelt lösen på 5 bokstäver. Det gick inte att få stopp på skiten!

Till slut klickade jag på unlock utan att skriva in lösen -då äntligen tystnade den.

Nå, jag skulle inte vilja smyga ut med datorn under armen medans den tjuter så där. Jag skall testa imorgon igen, nu vågar jag inte röra datorn mer ikväll.

Haha You'd made me laugh, there. Tråkigt att höra dock - för programvaruidéen är det verkligen inget fel på! Synd att produkten uppenbarligen inte blev lika genialt utförd.

Det finns ju även ialertu, som är ett liknande program, fast inte gratis. Men, jag kanske bara inte fick rätt på inställningarna. Jag skall inte döma ut programmet redan, men jag har inte orkat testa det igen än.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-23 17:56

Jag har inte betalat för mitt iAlertU. Finns dock en "Donate"-knapp i programmet.

1
Bevaka tråden