Hej! Jag har en MacBook som tyvärr verkar ha fått problem med de slumpmässiga avstängingarna. Jag har läst på olika forum om att Apple inte riktigt vet vad som orsakar problemen vilket lett till att de som skickat iväg sina MacBooks fått tillbaka datorer som kan ha samma problem fortsättningsvis. Jag kommer förmodligen att skicka iväg min MacBook. Men jag kan inte lita på den som huvuddator. Så kommer vi fram till min fråga...
Är intel Imac stabil som huvuddator? Jag har mycket viktiga arbetsprojekt på gång och jag har inte råd med att förlora tid. Jag har använt min MacBook som huvudator ända till nu, till problemen börjat. Jag är beredd att beställa en iMac nu för att föra över allt från MacBooken till den för att sända iväg MacBooken på reparation.
Jag känner inte att det är befogat för mig att köpa en Mac Pro. Inte heller vill jag ha en Mini. Intel iMacen känns rätt för mig. men är den stabil nog så att jag vågar lite på den som huvudator för alla mina viktiga projekt? Jag har inte uppfattat att den skulle vara lika problematisk som de bärbara inte Macarna varit... Ska jag slå till? ... är beredd att beställa på direkten...